12. velj 2010.

Budim je

Budim je Jer želim da opet vidi polja Tratinčica.

Budim je da opet čujem njen glas, volim je ušima, nosim u srcu, u mislima.

Budim je zbog sretnih trenutaka.

Budim je zbog predugih dana i noći, radi ljubavi, radi sebe, radi drugih.

Budim je, makar je to uzaludnije negoli dozivati pticu zauvijek sletjelu. Voljela bih da je mogu probuditi.
Ti si moje dijete, krv moje krvi, duša moje duše, volim te više od svog života.

Zaspala si bez mog poljupca ja nisam ti stigla obrisati suze s obraza, Bila si uplašena i sama.

Budim te, al uzalud, ja dozivam samo želim te držati za ruku.

Tvoja usta mi ništa ne govore, uzalud te Budimu, Samo želim biti kraj tebe.




Mirela moja, puno toga još ti moram reći, čuj moj vapaj i dođi k meni!
Vrati se tamo gdje pripadaš, Jer bez tebe ništa nema pravi smisao.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails