15. srp 2011.

Nedostaješ mi!!!




Neka ova pjesma ide za svakoga 
koji je u svom životu izgubio važnu osobu
koju je najviše volio baš kao ja!

Samo kad se sjetim do jučer bila si ovdje
čaše na stolu još stoje
ne znam što da kažem
suze same krenu
kako čovjek postane prah
u jednom trenu!

Nisam dovoljno snažna da pomirim se s tim
glavom kruže dana još kad smo bili tim!

Sad te pozdravljam 
vidim ti lice u daljini,
nema te,
nek ti je sretno u visini!

Nitko ne zna priču o meni kao ti,
imam puno prijatelja al nijedan kao ti!
Reci ko će bodrit me kad ne ide,
biti desna ruka koja za mene bori se!

Vrati se, evo pričam sama sa sobom,
pamtim te onako sretnu i dobru
kad doletiš na tren i pitaš kako je
nisam snažna, plakala sam!

Svaki pogled moj, traži korak tvoj,
svaki novi dan mi je kao san,
jer ti nisi tu!

Opet tražim te, a znam da nema te,
nek ti pjesma dođe tamo gdje si ti...
NEDOSTAJEŠ MI....

Polako gubim se,
još ne mogu vjerovatda te oko više nikad neće ugledat,
pa se pitam u čemu je svrha uopće
kad nas Bog uzima baš kako mu se hoće!

Proć će tuga kažu,
s vremenom ode,
proć će vraga,
kad te nema više ovdje!

Skupim prijatelje, pa odemo tvojima,
šalju ti pozdrave sa suzama u očima!
Pokušavam odbit svaku temu o tebi,
al šta vrijedi kad te svatko nosi u sebi!

Reci gdje si sad u noći kad je tuga preuzela ovaj grad,
javi se bar nekad, pošalji znak,
čujemo se brate, do tad budi mi jak!

Svaki pogled moj, traži korak tvoj!
Svaki novi dan mi je kao san, jer ti nisi tu!
Opet tražim te, a znam da nema te,
nek ti pjesma dođe tamo gdje si ti...
NEDOSTAJEŠ MI....

Tražim te u svakom novom svitanju,
a znam, a znam, da ti nisi tu,
vrati se, ko nekad budi opet tu,
da ne vidim te samo u snu!
Svaki pogled moj traži korak tvoj,
svaki pogled moj trai korak tvoj i pogled tvoj.

NEDOSTAJEŠ MI...

 (Zrinko Kutnjak - Bernymusic production)




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails