20. ožu 2011.

S tobom smo...


♥ Voljena naša 
Gdje god bila,
nisu potrebne riječi kojima ćemo ti reći što osjećamo,
 svaki dan,
a posebno danas,
Ti sve znaš i sada sve vidiš,
znaš da smo s tobom!
    Zauvijek tvoji, mama, tata i seka!


NEBESKA SONATA

Tvoja sonata ljubavi svemirom se ori,
kao ružina latica srebrnim potokom ona plovi..

Mljećnom stazom prelama se sreće topla boja,
dugini potoci, slika je tvoja..moja..

Kao biseri planete se sjaje,
za tobom trag zvijezdane prašine ostaje..

Livadom galaktike plešu bose noge tvoje,
planeti sjenom svojom zakrivaju nas dvije..

Haljina ti blista od nebeske rose,
putanje asteroida pletu se kroz tvoje duge kose..

Saturnovi prsteni sjajna su aureola iznad tvoje glave,
u oćima beskrajna daljina, anđeli te pjesmom slave..

    NE PROBUDI ME

Ne probudi me ljepoto zore
ne zovi dan,
smiješak na licu spi,
anđeo došao je,
u snu,
i donio mi mir!
Sada snim,
zagrljena dušom duše moje,
ne probudi me sunce,
sada dišem s njom,
anđelom mojim
 koji došao je
i donio mi mir 
s neba!
  

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails